Kädet sydämen muodossa
Uutinen

Ammattitaito ja ystävällisyys keräsivät kehuja asiakaskyselyssä

Validia Asuminen toteutti asiakaskyselyn viime vuoden lopussa. Kiitosta saivat hoitajien ammattitaito sekä asiakkaiden mahdollisuus elää omannäköistä elämää.

Validia Asumisen asiakkaat ovat pääosin tyytyväisiä. Vuoden 2018 marras-joulukuussa tehdyssä kyselyssä 68 % asiakkaistamme antoi meille arvosanan 4 tai 5, arvosteluasteikon ollessa 1–5. Asukkaiden kokonaistyytyväisyyden keskiarvo oli 3,9.

– ­Vastaajat kiittelivät hoitajien ystävällisyyttä ja ammattitaitoa. Hyvä ruoka ja päivätoiminta saivat niin ikään kehuja. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita asiakkaita ja heidän omaisiaan, summaa kyselystä vastannut Validia Asumisen laatu- ja turvallisuuspäällikkö Arto Koskelainen.

Asukkaat iloitsivat myös siitä, että he kokevat saavansa elää Validialla omannäköistään elämää. Asuminen koettiin turvalliseksi. Kehityskohteiksi kyselyssä nousivat henkilökunnan keskuudessa vallitseva kiireen tuntu ja palvelun odotusajat.

– Asiakkaat myös toivoivat, että henkilökunta kuuntelisi heitä vieläkin herkemmällä korvalla. Meillä asiakas on aina toimintamme keskiössä ja otammekin saamamme palautteen tosissamme. Edellisiin vuosiin verrattuna esimerkiksi kiireen tuntu oli kuitenkin vähentynyt, Koskelainen toteaa.  

 

Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä

020 33 1200

Haluan että minuun otetaan yhteyttä

 

Täytä yhteydenottolomake